20 November 2014

Åh, kära läsare. Om ni bara visste hur stressigt jag haft det nu.
 
Det är ju såklart skolan som skapat den största delen av stressen och dels också att jag varit ganska omotiverad på senaste tiden, vilket gjort att jag blivit ännu mer stressad av skolan eftersom jag inte lagt riktigt så mycket tid på pluggandet som jag borde ha gjort. Men jag fick i alla fall VG i senaste kursen (eller årminstone i den avslutande redovisningen som jag tror har en stor påverkan på kursens betyg i helhet) som avslutades här för nån vecka sedan! Och det är ju bra. Och idag skickade jag in synopsis på min magisteruppsats, så nu hoppas jag på att det blir lite mindre stressigt här framöver.
 
Bilder!

Mitt glutenfria liv blev en miljard gånger bättre efter den här upptäckten!
 
Har inte köpt eller provat dem än, men jag kommer ju göra det någon gång i den närmaste framtiden. Ni kan inte ana hur glad jag blir över alla nya glutenfria produkter som dyker upp i affären.
 
 
Espresso House öppnade här i stan i somras, men det var nyligen vi var där för att checka läget. En frappo till mig, typ det enda kaffet jag tycker om att dricka (även om jag blir typ kaffehög av det).
 
Har tittat på Sailor Moon.
 
 
Vad jag älskar Sailor Moon.
 
Samus och jag har läst lite Pierre Bourdieu, som jag ska låna lite teorier av i min kommande uppsats.
 
 
Samus har varit söt, som vanligt.
 
 
Nu är det dags att gå ut med hunden och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0