21 Maj 2014

Har varit underbart väder för det mesta nu, så jag är nöjd.
 
Samus också!
 
 
Provade blåsa bubblor med Samus också, minns då hon var liten och just kommit till oss, då var hon hur rädd för såpbubblor som helst. Jag blåste några på balkongen och hon sprang in för att gömma sig för dem.. Den här gången gick det lite bättre faktiskt. Hon försökte äta bubblorna och jagade efter dem. Blir nog mycket såpbubbelbus i sommar skulle jag tro!
 
 
I lördags var vi i Boliden och jag tog lite bilder på vyerna från bilen på vägen hem.
 
 
Norrland! Sen råkade jag ta bild på vattendroppar på fönstret, tyckte det blev en tuff bild:
 
 
Fint väder har det varit som sagt, helt underbart:
 
 
Nu är det över 20 grader varmt och jag bara njuter. Kikar ut genom fönstret och ser de gröna löven som tittat fram på träden och bara ler. Synd bara att pollenet börjar göra så jag har lite svårt att andas ibland. Ska köpa nässpray och kolla om det hjälper tillsammans med allergitabletterna jag redan har.
 
Förresten så har jag tränat varje dag i över 2 månader nu. Helt knäppt att jag ens har orkat det. Nu kör jag och Fredrik några magmuskelövningar i 10 dagar, får se om man får några magrutor till slut!
 
Hur har träningen påverkat mig då? Mja.. Jag känner mig väl lite nyttigare nu, även om jag inte tränar så sjukt mycket egentligen. Blir ju mellan 10-20 minuter om dagen och det räcker gott och väl tycker jag. Sen så har jag gått upp i vikt, antar att det är att jag byggt lite muskler för muskler väger mer än fett. Ser ju lite ändringar på kroppen också, överarmarna är lite mer definierade, magen är kanske inte lika mjuk som den var förr, lite sånt. Tycker att jag sover bättre om kvällarna också. Mycket positiva saker!
 
Ska fortsätta med det här så länge jag orkar. Är riktigt trevligt med våra dagliga träningsstunder också.

Kommentarer
Postat av: elina lehtonen

Vaude! Tulkaa pian käymään!!

2014-05-21 @ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0