27 Juni 2014

Nu idag fick Fredrik äntligen semester, så nu är sommaren igång ordentligt! Önskar bara att vädret var lite mer passande.. Är ju sol och sådär, men bara 12 grader varmt ungefär.. Även om solen värmer lite så känns det ändå kallt. Ska tydligen bli lite varmare väder här den kommande veckan, så får väl hålla ut tills dess.
 
Vad händer under semestern då? Ja ni, det får man se. Det vi har "planerat" är att vi ska ut och köra till något ställe imorgon, Bjuröklubb eller vad det nu hette. Ska ta med kameran imorgon och dokumentera det! Sen ska vi väl till stugan en del förhoppningsvis, det är mysigt där. Trästockfestivalen är om någon vecka också, ska väl försöka se någon artist som spelar där också. Umgås med folk och grilla lär väl hända fler än en gång. Långa promenader med Samus. Sen ska väl förhoppningsvis mina föräldrar också komma under sommaren! Blir kul det.
 
Angående min lilla cykelolycka förra veckan.. Jag har himla ont i ena knät fortfarande. Det började inte göra så här ont i den förrän någon dag efteråt. Ibland då jag går så "låser sig" knät också, vilket är irriterande. Hoppas bara att jag inte trasat sönder något inuti knät.

Så här såg ena knät ut ungefär 4 dagar efter olyckan:
 
Nu (ungefär 9 dagar efteråt)så är det fortfarande lite av det lila på kanterna kvar, såret är nästan helt läkt på det benet, har fortfarande en stor sårskorpa på andra knät. Blir det inte bättre (alltså med smärtan då jag går) inom någon vecka så kanske det blir en tripp till vårdcentralen eller sådär om det finns tider under sommaren. Kul att ägna sig åt sånt då man egentligen ska njuta av ledigheten.
 
Skulle vilja njuta ungefär så här mycket:
 
 
Samus är helt kär i tennisbollar just nu.
 
Hittade en liten kompis i fönstret:
 
 
Så länge det inte är en geting eller mygga så är det okej!
 
Nåja, strax ska vi göra middag och sen blir det annat skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0