7 Juli

Nu har jag gjort om min header(bilden som finns högst upp på bloggen). Om den ser likadan ut som förr så tryck på F5 så ska den nya bilden komma fram! Har du ingen aning om vart jag fått min inspiration till den? Se videon här nedan(ha inte på allt för högt ljud bara!):

Lär nog dock bara vara tillfälligt för jag vet inte riktigt vad jag tycker om den än så länge.. Får lite av en "gayblogg"-känsla av det.

Gammal blev man idag också.
Men en god nyhet är att vi ska åka till London om snart exakt två veckor! Blev en liten överraskning från Fredrik imorse, som beställt allt i smyg.

Sen blev jag glad i affären idag då kassörskan ville se legitimation på MIG då Fredrik köpte folköl. Lite lustigt att hon ville se den just på min födelsedag, då jag kände mig som äldst i världen efter att inte ha behövt visa legitimation på hur länge som helst.
Kanske man inte riktigt ser lika gammal ut som man känner sig, då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0